2013年2月4日星期一

utholdenhet ugg frihet høye

"Dette er virkelig farlig, hørte jeg også redd." Den uggs sko Cumei, "sensitive ord barndom som sterk, uenig du med henne på den linjen, hadde hun fantasi Bo du prise høy aktelse, denne gangen utslett handle alene, men hvorfor traff Tong Hyo tinn! henne vite at denne mannen ikke er den biologiske faren hun absolutt drepe ... "

Snudde seg og ble overrasket over å finne hans likegyldighet armer og bryst, ser peis brann kartlegging, viser mørk og uforutsigbar. ugg australia norge nedslått sukk, "tenke på fortiden, tror jeg hun er Health World, jeg har alltid oppskjørtet, vet ikke så Man Xiaqu kan skjule henne hvor lenge dette ved et uhell traff Tong Hyo tinn hender, men snarere en handling av Gud å de far og datter møtte ... Dette hemmeligheten har vært løftet, jeg bare bekymre sensitive ord for å tåle. "

uggs øyenbryn forme en Young, synes det å si noe, men toleranse tilbake da, bare likegyldig smil, "Tonight jeg ikke ønsker å si dette, sent på kvelden, tilbake til rommet for å hvile."Han kan ikke gjøre noe, ikke kan stå øynene, bare svak åpning, "trenger du meg til å forklare hva? Nice, var jeg en hånd full av menneskeliv sanksjoner, de deretter kalt fascist bøddel, Kinas Gestapo ... dette er min plikt, kan ingen menneskelig medfølelse snakke selv om han og jeg hadde en klassekamerat vennskap, jeg bare husker det gamle Tong tre anerkjenner ikke den japanske dagens lakei! si Tong Hyo tinn, Hasegawa og hans ilk Beats By Dre, døde i disse årene hånden min, hvor mange venner eller gamle bekjente studerte i Japan, selv om jeg ikke kan huske det var en venn, siden når Gandanxiangzhao har blitt en svoren fiende, som ikke har noe å si, bare bitter end! '

没有评论:

发表评论