2013年1月30日星期三

tilpasset nike 6.0 er alle raseri

"Sjarm, sa du disse fyrverkeri og USA gjøre?" Luo Yan så ned skjev på armene ble tvunget nike norge, smiler å si en ting."Fyrverkeri og deretter USA, bare en flash i pannen." nike frowned og sa lett, "Vakre ting er ikke langsiktig, nostalgisk øyeblikk, men melankoli I.."

"Really." nike free run norge flytte levende overflate smil, så opp for å fortsette å se på nattehimmelen synes i konkurranser av fargerike fyrverkeri. Etter en stund, han bortgjemt lyd crooning:Strike Yin Luo Yan igjen bøyde hodet, hånd provosere nike hake, så hun rett inn i ansiktet, kald og selvironiske smil: "Men sjarmen, ser jeg tilbake på tidligere liv, og ser tilbake på et liv som lyser dim, men fortsatt ser mindre enn din skygge! sjarm fra et tidligere liv, får jeg opp med dette livet, jeg elsker nike deg med sine egne liv og blod longchamp, offer og engasjement så betatt ingen angrer, og hvorfor du vil til slutt ønsker å leve opp til meg? "

nike free herre tok et dypt åndedrag, hjertet på grunn av dette han åpenbart mocking satire og smertefull skader diskurs noen tegning av smerte."Oh, sorry! Si beklager til meg også si hva?" Luo Yan munnen brakt radianer kul tynn og isete underlag ser dessverre makeløs. "nike, velger du å leve opp til meg, vil jeg aldri leve opp til min egen!"

没有评论:

发表评论