2013年1月28日星期一

ugg Elsey støvler svart 5596 er unlackble del av livet vårt

Fulgte utlendinger til Storbritannia, har du allerede en lun, selv om hun er død, du har arv .billige uggs,.. spesielt komme tilbake nå, for å spare meg, bra, jeg har også tatt bort fra avgrunnen av elendighet? "The NQ stemme blir shortness bitende, "Hvorfor må jeg Liuyang, den utenlandske så bra?"

"Gjør ikke du, eloped hun med utlendinger ikke på grunn av forfengelighet? Jeg leste de aristokratiske jenteskole, jeg ble studert uggs norge utlandet, er det ikke forfengelighet?" Pouring side hele konseptet Qiaosuo sex, uavhengig av om trykket bunnen av hjertet mitt i lang tid, "Sister Jeg tenker ofte du merkelig, ikke lenger er en tidligere søster! henne å reise til England i sju år, min far døde, jeg vokste opp i et barnehjem, i alle disse årene, jeg bare når du er allerede døde! kan du sikkerhetskopiere , litt over et år, hadde jeg slektninger, har lest boken, med de beste for fremtiden ... men jeg føler meg mer og mer at du kjenner deg til beware av noen andre, hva handedly besluttet å ordne alt for meg , men jeg vil aldri be! "

Les Joe stemme hørtes i våre ører blir mer og mer virkelige. ugg norge omtumlet øyeblikk, håper å leve for å lese Joe, så henne opp og ned igjen, ja, var en student av Joe, hennes egen søster.Regn ugg pustet og så opp på en himmel, virker det som alt ikke hørte Joe lese ordene, bare distraksjon paraply regntrekk for henne, en hånd å holde papiret i kastanje. NQ er tilbake og trekke unngå paraply, foretrekker å dusje i regnet.

没有评论:

发表评论